| forældermyndighed |
nylars1827
17.01.10 18:28 | hej jeg er en fyr på 32 år. jegmangler råd til hva jeg skal gøre med enten klager eller hva der nu kunne hjælpe mig med og få min datter hjem og bo.. min eks kærste som er mor til mit barn har før sofie blev født prøvet på selvmord fire gange og så har hun for ca et halvt år siden forsøgt igen med min datter til stede. efter det har jeg søgt om hendes bopælds pligt ovs men det eneste der kom ud a det i retten var at jeg ik fik det og dommern sage næsten at vis han skulle afsige dom så er det hendes fordel. hva kan jeg gøre jeg sys ik det er en rimelig måde og behandle en far på og det er da ik fordi at hun ik skal se sin mor...MVH lars håber på mange råd |
|
| hey lars |
bjarne1979
02.02.10 13:49 | Hej lars
en ting du kan starte med er at kontakte den kommune dattern har adresse og fortælle om dine bekymringer , hvis der står noget inde ved statsforvaltningen angående bekymringer om din datter så be om aktindsigt samt hvis du har papir fra retten hvor der står noget bekymrene som kan hjælpe dig angående din X så få det enten hjem . husk lav en copy af de hele så du ikke aflevere orginale til kommunen da ja sådan ting kan jo blive "væk" ..
MVH
Bjarne
P.s håber du kunne bruge dette her og hvis du vil vide mere så kontakt mig endelig og lige en ting mere brug den aktindsigts ansøgning jeg har skriven herinde da der sikkert er mange skjulte samtaler osv i din aktindsigt som ikke har været fremvist før .. og send den endelig med det samme da jeg kan forstå at du har brug for at få det igang her og nu |
| hej |
nylars1827
24.02.10 19:51 | tak for rådet jeg vil prøve og snakke med kommunen.. |
Information
Der kræves login for at kunne tilføje indlæg eller svar.
Login
|